[Csaladtortenet 2] Halálozási időpont keresése

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2021. Feb. 7., V, 19:10:29 CET

Kedves kutató társak! Többszöri neki rugaszkodás után, hajnalban
eredményesen oldotta meg a rendszer, két közeli rokonom halálozási
időpontjának meghatározását. A jelenlegi beállítás szeront egy 1993-as és
egy 2001-es év dátumát hozta ki, amit egyébként nem ismertem. Az egyik
személy születési helye, ma, Romániában van. Akkor produkálta az eredményt,
amikor az esküvői anyakönyv-néhol téves adatai szerint kerestem. Volt dátum
és keresztnév is a téves adtok között. Nyilván a rendszer, aszerint keres,
amit megadunk neki és azokkal azonosítja, amit lerögzítenek.  Arra is
kíváncsi lennék, hogy a rögzítések kiterjednek e, az egész országra.

Üdv.: Páli Pista