[Csaladtortenet 2] Halálozási időpont keresése

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Feb. 8., H, 10:53:42 CET

Az én esetem csak félig-meddig tartozik ide, de van tanulsága.

Megkértem édesanyám születési anyakönyvét Érsekújvárról. Az ügyintéző
figyelmeztetett arra, hogy külön kérnem kell, ha szeretném, hogy
valamennyi keresztneve szerepeljen az okmányon. Ha nem kérem, csak az
első keresztneve szerepelt volna. Ez azért érdekes, mert családom
evangélikus ágánál szokás volt, hogy mindenki az __utolsó__ keresztnevét
használta.   Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása