[Csaladtortenet 2] Halálozási időpont keresése

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2021. Feb. 7., V, 21:29:55 CET

kedves Anna,

szinte biztos, hogy a különböző kisebb részben jogos, nagy részben jogtalan
adatkezelési szempontok miatt ilyen nehézkes ez az egész. A levéltári
esetben még érteném is a nehezítést, de aki ügyfélkapus regisztráción
keresztül akarna szabálytalankodni, az már klinikai eset, vagy nagyon
kiskorú ...
Arra én is kíváncsi vagyok, hogy lesz-e 1900 előtti születettekről infó,
nekem is nagyon kellene.