[Csaladtortenet 2] vigyázat - irónia következik

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2021. Feb. 8., H, 18:23:54 CET

Mivel a tárgyban az én levelem tárgyára utalsz, ezért bátorkodom magamra
venni a "hülye gyerek" kifejezést.
Egyedül a többes számot nem tudom mire vélni.
Már-már kezdtem szégyellni tegnapi hirtelen felindulásból írt levelemet
de már látom, ha ez a meglátása, akkor valószínűleg mégis jó úton járok !!

Én is tudnék mocskolódni egyes és többes számban is... -- és tudom, hogy
közhely, de nem süllyednék le.

üdv: a hülyegyerekek közül az egyik