[Csaladtortenet 2] vigyázat - irónia következik

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2021. Feb. 8., H, 18:35:19 CET

Kedves Előd!

Én ezt már sok mindenkinek leírtam (és sokan így is csinálják):
olvasatlanul kell hagyni, egy bizonyos személy leveleit. Meglátod a
feladónál és rögtön megy a kukába. Mert semmi egyebet nem csinál, csak árt
és rombolja a listát. Semmi konstruktívat nem tesz hozzá az itt folyó
munkához és közösséghez, csak támad.

Hofi legendás gondolatát idézve: "Én meg üzenem a levélírónak innen a
bolondok házából", hogy ha másképp nem tud szert tenni rá, vásároljon
kedvességet, türelmet és udvariasságot. Ha a költségvetés nem engedi, a
három közül legalább az egyiket.

Kellemes estét,
Lajos

Szabó Előd <szaeltan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 8., H,