[Csaladtortenet 2] Házasság 5

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Feb. 8., H, 23:10:22 CET

Kedves András!
A halotti anyakönyv linkje helyesen:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R2B-9D66?i=38&cc=1452460&cat=1002589

Horváth András 1852/53 körül születhetett. Van több korban hozzáillő Talacz
Mária a környéken:

1859. augusztus 7.-én Ivánczon született Talacz Mária:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XZ9R-9QG
Tehát Ivánczon kellene megnézni a házassági anyakönyveket - pesszimálisan
1875-től 1912-ig (bár nem tudom, hogy az 1895-1907 közöti állami
anyakönyvek hol rejteznek).

Szóba jöhet még egy Vas megyei Talacz Mária, de ő fiatalabb, Csémen
1873-ban született (németül Schandorf, ma Ausztriához tartozik):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:VZ26-9N1
Itt csak 1895-ig lehet keresni az anyakönyveket.

Dozmat sincs messze, 1852-es születéssel (Bucsu-n) egy törvénytelen Talacz
Mária:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XZ9J-Z3S
Sajnos itt is kutakodni kell az állami anyakönyvek fellelhetőségét
illetően, ha 1895 előtt nincs eredmény.

Üdv,
Anna

Bincze András <bincze.andras at indamail.hu> ezt írta (időpont: 2021. febr.