[Csaladtortenet 2] 2x elhunyt nagynéni

János László csiszta at gmail.com
2021. Feb. 8., H, 23:24:57 CET

Kedves Mindenki!

Nagyon furcsa esettel találkoztam a családkutatásom során és nem tudom,
miként lehetne ezt kibogozni.
Történetesen néhai nagynéném első házasságának adatait szerettem volna
rögzíteni, ezért rákerestem a MACSE adatbázisában a volt férje, Schalk
Harald nevére. A kereső egyetlen, de halálozási találatot dobott ki. Aztán
amikor ezt elolvastam, teljesen ledöbbentem. A bejegyzés szerint nagynéném
hunyt el, 1964-ben Budapesten. Ez annál is inkább furcsa, merthogy én
2000-ben történet újabb haláláig jópárszor találkoztam vele élő mivoltában.
A 1960-as évek vége felé elvált, majd újra férjhez ment és új férjétől
gyerekei is születtek, aztán újra elvált. A gyerekei sajnos nem érték meg a
felnőttkort, így a még ma is élő távolabbi családtagokat kérdeztem, de csak
teljes döbbenettel állnak ők is az eset előtt, nem értik.
A halotti bejegyzés pedig 100%, hogy róla szól, annyi elírás van csak, hogy
az anyja vezetéknevében e-betűt írtak o helyett. De minden egyéb adat
stimmel.
Létezhet olyan, hogy valakiről az orvos megállapítja, hogy meghalt, ezért a
halálesetet bejegyzik, majd kiderül, hogy a diagnózis téves és az illető
mégsem hunyt el, de a halálozási bejegyzést nem törlik???
Szerintetek miként lehetne egy ilyen eset hátterét kideríteni?

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-266-11691-60809-1