[Csaladtortenet 2] 2x elhunyt nagynéni

Judka Bazsó bjudka at gmail.com
2021. Feb. 9., K, 11:32:54 CET

Kedves Judit, úgy tudom, hogy a kórházi leleteket, kezelési dokumentumokat
az egészségügyi intézmény 50 évig őrzi. Aztán megsemmisítésre kerülnek. Ezt
saját tapasztalatom is alátámasztja, egy pulmonológiai intézménytől
szerettem volna kikérni régi kezelési dokumentációt. Ott hivatkoztak arra,
hogy már letelt az 50 év és nincs lehetőség a kért iratok megküldésére.
Persze, egy próbálkozást megér... Az Anna tanácsa viszont járható útnak és
nagyszerű lehetőségnek tűnik.

Üdv, Judit

Pákozdy Judit <pj.kapcsolat at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 9.,
K, 4:55):