[Csaladtortenet 2] 2x elhunyt nagynéni

Pákozdy Judit pj.kapcsolat at gmail.com
2021. Feb. 9., K, 04:54:52 CET

Kedves János,

Érdekes eset…

Esetleg kikérhetnéd hozzátartozóként a kórházi iratok másolatait.

https://semmelweis.hu/jogigfoig/adatvedelem-betegjog/betegdokumentacio-masolatanak-kikerese/

Hasonlót tervezek, mert nekem nagymamám halt meg négy nappal előbb, mint
ahogy azt a család tudja 1995-ben.

Nem tudom, mi történhetett.

Valószínűleg ez csak egy elírás, de szeretném hivatalosan is rendbe tenni.

Derűs napokat,

Pákozdy Judit

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 9.,
K, 2:12):