[Csaladtortenet 2] Régi utca nevek keresése..Puskásné Irénke

Puskás Lászlóné ikepuskas at digitalvac.hu
2021. Feb. 9., K, 12:53:52 CET

Segítségetek kérem, a mai leveleken felbuzdulva.

Régóta keresgélek én is olyan leírást vagy térképet, Ahol a régi utca
nevek meg vannak.

Budapest vonatkozásában könnyebb a helyzete annak, aki ott keres, de én
a vidéki falvakra lennék kíváncsi.

Pest megyei Vámosmikola régi utca nevei. vagy még előbbi.

Tudom, hogy 1850-70 közötti időben vidéki viszonylatban csak a ház
számokat jelölték.

Nekem is vannak anyakönyvek, ami csak úgy jelöl :Mikola 35 sz. stb.

De amikor már voltak utca nevek, (1 világháború után) azokat hol tudom
megtalálni??

Köszönöm a gyakorlottabb kutatók segítségét.