[Csaladtortenet 2] Betelepüles Tevel, Tolna megye

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Feb. 11., Cs, 01:46:54 CET

> Amire jutottam az, hogy Josephus Henricus Kinnel es Anna Maria 1766 aprilis 27-en kötöttek esküvöt Tevelen,
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-FZ7G-5

die 27 copulatus est Honestus Juvenis Josephus [Joannes kihúzva]
Henricus Kinnel oriundus ex Staffenstein civis quinq~ Ecclesiensis cum
Pudica virgine [lapszélen beillesztve: Anna Maria] filia Rudolphi
Flaisz Incola~ Teveliensis P~sentibus Generoso Dno~ Venceslas
Schvignik quinque-Ecclesiensi & Thadeo Egle Teveliensi.

27-ikén házasodott Kinnel József Henrik becsületes legény,
Staffenstein-ból származó pécsi (lakos), Flaisz(?) Rudolph teveli
lakos szerény hajadon leányával Anna Máriával. Tanúk Schvignik Vencel
nemzetes úr, pécsi, és Egle Tádé, teveli.

A nevekben nem egészen vagyok biztos. (A Josephus Henricus és az Anna
Mária biztos, a Rudolph majdnem biztos, a Vencel igen ingatag, a Tádé
tulajdonképpen találgatás, és a vezetéknevekről nem is szólok.)

Juli
/\ /\