[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Re: Betelepüles Tevel, Tolna megye

Hunyady László hunyady3 at gmail.com
2021. Feb. 14., V, 10:50:06 CET

Kedves Júlia!
Ha jól emlékszem Tevel az első helység ahova a svábok betelepültek.
Készült róla egy könyv is (Eppel Johann: Tevel), ami azért fontos forrás
mert innen
szóródtak szét a betelepültek. A Haus der Ungarndeutschen
http://hu.hdu.hu/ könyvtárában vagy ha tag vagy az AkuFF
https://www.akuff.org/ könyvtárában megleled.
üdv.
Hunyady László