[Csaladtortenet 2] Latin fordítás

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Feb. 11., Cs, 15:45:26 CET

> 1823 márc. 2
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-F8WX-Q?cat=214279

1823 március második napján én, Fesztbelyi Antal, szentbenedeki
plébános, főtisztelendő Ujváry Dávid úr püspöki helytartó
felmentésével a háromszori kihirdetés alól a tridenti zsinat előírásai
szerint [nagyjából], összeadtam Pimpedli Ferencet, nőtlen,
Szentbenedeken mészáros, aki a tekintetes Győr megye területén levő
Aszszonfa helységről származik, és Kolluntsits Annát, Miller András
hátrahagyott özvegyét, a szentbenedeki gyülekezet előtt, Vég Ignác
helybéli jegyző és Szücs István bíró tanúk előtt, a szentbenedeki
gyülekezetben, 1823-ik év április 20-ik napján, én, Fesztbelyi Antal.

A pontos nyelvtanban nem vagyok biztos, de ez a lényege.

Juli
/\ /\