[Csaladtortenet 2] Latin fordítás

Verner Sári sarimail at t-online.hu
2021. Feb. 11., Cs, 14:40:05 CET

  Kedves latinul tudók!

A Benyovszky családfámban van egy B. Ferencem, aki kalocsai uradalmi
igazgató volt. Azt tudtuk, hogy a felesége Kuluntsits Anna özv. asszony
volt. A dunaszentbenedeki rk akv.-ben meg is találtam a házasságukat, de
nem Benyovszky néven szerepel a férj, hanem Pimpedli Ferencként. A családból
valaki azt mondta, hogy Ferencet örökbe fogadta B. Mihály. Nem tudom, hogy a
házassági bejegyzésben van-e erre valami utalás: 1823 márc. 2 ?  Az apa, B.
Mihály 1763-ban született Tápon, két felesége is volt, mindkettő tápi lány,
de egyik házasságot sem találtam meg, és B. Mihály halálát sem.

Le tudná valaki fordítani a házassági bejegyzést?

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-F8WX-Q?cat=214279

Előre is köszönettel. Verner Sári