[Csaladtortenet 2] vigyázat - irónia következik

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2021. Feb. 12., P, 18:15:40 CET

Én csak olvasója voltam a "vigyázat - irónia következik"  leveleket, de már sajnálom, hogy nem szóltam hozzá. Kérlek tekintsetek tiszteletbeli "hülyegyereknek". Megtisztelnétek vele ! „Akinek van humora, mindent tud. Akinek nincs, mindenre képes.” Beszeda Laci hülyegyerek (a másik "hülyegyerekkel" együtt a MACSE alapító tagja)