[Csaladtortenet 2] vigyázat - irónia következik

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2021. Feb. 8., H, 22:50:50 CET

Ha már Hofi:
Az diliház.
Be van zárva tudod?
Én zártam be.
Hogy kintről a sok hülye nehogy bejöjjön...
:)
Szóval.
Van 700 olvasatlan levelem a levlistáról. Tavalyelőtti decemberi a legrégebbi.
Sokszor elég csak a tárgyat, és az első sort megnézni.
Nem lehetne visszahozni a 10-15 évvel ezelőtti modort?
Amikor még tisztelték egymást az emberek, legalább a családkutatók?
Vajon a régiek miért is vonultak vissza?

Ahogy egyszer írtam. Ez nem óvoda, és nem kérek választ a levelemre.

Üdv, Zsolt!