[Csaladtortenet 2] Segítség születés tisztázásában

Bincze András bincze.andras at indamail.hu
2021. Feb. 18., Cs, 16:48:25 CET

Kedves Tagtársak!

A következő problémával szembesültem, amiben remélhetőleg
tud valaki segíteni.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRX-Q9G1-1?cat=397622

1848.02.06-án házasodott Szabó Pál Szalai Barbarával (Borbála) Simonyiban.

Pál születi: Szabó József és Szente Katalin

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRX-Q9GT-G?i=114&cat=397622

Felesége elhalálozása után 1867.02.06-án újraházasodott
Szabó Pál Gerecs Katalinnal Gércén.

Pál születi: Szabó József és Szente Katalin

Itt édesanyja nevéhez még oda van írva egy szó, ami nem
tudom mire utal. Ha valaki tudja, akkor örömmel venném a felvilágosítást.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRX-Q9L2-F?i=539&cat=397622

Pál 1980.01.26-én elhalálozott

Ezen adatok alapján viszont nem találom Pál születését.

Egy hasonlót találtam Simonyiban, de ott az anyja neve is
Szabó és nem Szente. Simonyiban csak Szabó József és Szabó Katalin található.

A FS-ön se találok Szabó József és Szente Katalin párost.
Lehetséges, hogy mindkét házasságiban elírták az anya nevét?

Szabó Pál feltételezett születés:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-6P5P-J?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AV4VZ-GJQ

Mit gondoltok mi lehet a megoldás?

Segítségeteket előre is köszönöm!