[Csaladtortenet 2] Segítség születés tisztázásában

Hudecz András biribando at gmail.com
2021. Feb. 18., Cs, 17:14:23 CET

Szia!
Szerintem az, akit feltételezel. A halotti alapján 1822-23-as születés
jönne ki, a két házassági alapján 1825-26, szóval az 1824 átlagban pont jó.
A Szabó vs Szentén én nem akadnék fent, ha minden más stimmel.
Az anyja nevét én úgy olvasom az első házasságiban, hogy Catharina Tartó a
Szente. Itt a Szente talán származást jelöl (Szentéről)? vagy a = alias?
Mindenesetre ez is utalhat rá, hogy a vezetékneve nem volt teljesen
"stabil".
Persze lehet, hogy másnak lesz jobb ötlete.
üdv
András

Bincze András <bincze.andras at indamail.hu> ezt írta (időpont: 2021. febr.
18., Cs, 16:48):