[Csaladtortenet 2] Másik születés tisztázása

Bincze András bincze.andras at indamail.hu
2021. Feb. 18., Cs, 17:23:48 CET

Kedves Tagtársak!

Egy másik problémával is zavarnálak titeket, amiben
remélhetőleg szintén tud valaki segíteni. Ígérem több nem lesz. :)

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSBY-9HNP?i=49&cat=392471

1835.01.25-én házasodott Gajdor István és Süle Erzsébet
Ságon.

Születési helyük Rum és Ságh, lakhelyük Káld.

Erzsébet szülei: Süle György és talán Katalin (mivel
vezetéknév nincs feltüntetve). Ha minden igaz akkor Ságon született.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-BWFW-8?i=119&cat=393615

Erzsébet 1882.10.10-én Káldon 70 évesen elhunyt.

Sajnos Erzsébetet születését nem találtam meg Ságon Katalin
keresztnevű anyával.

Az ismert adatok alapján ami a születése lehet Ságon, ott az
anya neve Horváth Éva. (1813.03.27.)

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939X-SYFW-P?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AXKL7-7NY

Katalin nevezetű anyával csak Vépen találtam egy sokkal
korábbi születést. (1805.03.11.)

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-TVSC-4?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX2QB-XJM

Mit gondoltok mi lehet a megoldás?

Segítségeteket előre is köszönöm!