[Csaladtortenet 2] megsemmisült anyakönyvek

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2021. Feb. 19., P, 19:44:09 CET

Kedves István!

Csak két nappal kellett volna, hogy hamarabb írd meg ezt a levelet.
Tegnap adtam vissza a másodpéldányt a nyíregyházi levéltárban.
Eredeti nincs mikrofilmen, sem mormon adatbázisban.
Helyben a parókián nem tudom. Azt még nem kérdezte meg senki?

Másolat a levéltárban elég hiányos.
NINCS:
Keresztelés 1862-1882 között
Házassági 1832-1834, 1836, 1851-1860, 1862-1882
Halottit nem néztem, de hellyel közzel egyformán hiányoznak az évek
mindháromban.
Sajnos ez van...

Üdv, Zsolt!