[Csaladtortenet 2] megsemmisült anyakönyvek

Varga István istvan.varga at ikl.hu
2021. Feb. 22., H, 11:11:54 CET

Kedves Zsolt!

Az egyháznál úgy hírlik, hogy nincs semmi..... az atya két hónapja
kórházban van, esetleg ő tudhatja, de felépüléséig várni kell.

Az rossz hír, hogy a másodpéldányokban a keresett születési dátum (1879)
hiányzik, bár annak is örülnék, ha a legalább a keresett névből
(Dirbász) találnék bejegyzést. Egyébként írtam a levéltárnak, egyelőre
nem válaszoltak.

Üdv.: Varga István