[Csaladtortenet 2] Hunyadi DNS

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2021. Feb. 27., Szo, 14:48:23 CET

Mi több, nemcsak Árpád közeli rokonától, hanem jóval távolabbitól is származhatnak több száz- vagy ezer évvel korábbi leágazás révén ma élő, és Árpádokkal egyező Y DNS utódok, hiszen az adott DNS nem változott meg attól, hogy Álmos vezért fejedelemmé tették meg. Ezen utódok, akár szolga- vagy jobbágysorban is megélhették az utóbbi ezer évet. Ide értve az esetleges balkézi leszármazottakat is.

Üdv: Nagybaczoni M. F.