[Csaladtortenet 2] Latin szöveg megfejtése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Jan. 1., P, 22:01:45 CET

> a kép baloldalán, az augusztus 1. születés
> szövegének megértéséhez- Zábrák Éva születéséig:
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRX-SYY3?i=59

Rosina (Josephina), vitézlő Haiz Mátyás, Megyes falui árendátor úr és
neki felesége Czerva (Josephina) Susannának kislánya, keresztszülők
voltak tekintetes Tököly Péter Arad megyei esküdt ülnök úr feleségével
tekintetes Tököli született Sztoptsovits Rosina asszonnyal, és vitézlő
Rajcs János úr, Bánhegyes falui árendátor, megkereszteltetett Megyes
faluban Sz?? István? ???-i plébános(?) által.

A Josephina nem tudom, hogy a gyermek vagy az anya nevéhez tartozik.

Juli
/\ /\