[Csaladtortenet 2] Magyarszék

Beata Pallai-Weber beata_weber at yahoo.com
2021. Jan. 7., Cs, 18:06:15 CET

Kedves Krisztián!
Köszönöm,ismerem a cikket, de sajnos az anyagok a Pécsi Egyházmegyei Levéltárnál is csak 1742 után érhetőek el. Legalábbis a házassági anyakönyvek.
 A levéltártól azt az információt kaptam, hogy ott helyben csak 42 végén kezdték vezetni őket valószínűleg.
A környéken 42 előtt szinte sehol sem elérhetőek anyakönyvek - nézelődtem,hogy talán máshol lehetnek-e.1741-ből vagy 42-ből keresek egy házasságot, de lehet, nem sok eséllyel.:-( Ajánlották, hogy nézzem meg Pécset is -ez nekem is megfordult a fejemben, meg fogom tenni.
Még bízom benne,hátha valaki már beleakadt a problémába s tudja a megoldást.
Köszönöm:Beáta

Sent from Yahoo Mail for iPhone