[Csaladtortenet 2] Nyíradony 1891. március

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2021. Jan. 10., V, 17:05:53 CET

Kedves Anna!

Pócsi Zsolt kollégánkat érdemes keresni a nyiradonyi és környéki dolgokban.
A számozás folyamatos, oldalt nem téptek ki, hacsak nem utána számozták be.
Zsolti hátha tudja ennek az okát.
Nem tartom életszerűnek hogy máshová anyakönyveztek egy hónapig.
Esetleg ha nagyon fontos, Nyíregyházán a másodpéldányokat meg lehet nézni
(érdemes előtte megkérdezni, megvannak-e 1891-ből).

üdv: Előd