[Csaladtortenet 2] Nyíradony 1891. március

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jan. 10., V, 17:32:32 CET

Kedves Előd!
Köszönöm, már megoldódott: az apa neve volt a hiányzó adat, ezért kellett
volna a születési anyakönyv. De a MACSE adatbázisában szerencsésen
megtaláltam a házassági anyakönyvet, így tudtam pótolni, ami hiányzott.
Üdv,
Anna

Szabó Előd <szaeltan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 10., V,
17:05):