[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Erzsébet Aranyos ae.gyongyi at gmail.com
2021. Jan. 12., K, 14:55:00 CET

Kedves Tagtársak!

Mellékelem Josephus Heina keresztelési anyakönyvének bejegyzését: 42. tétel
- 3. sora. Nagyon fontos lenne, hogy valaki minden rublikáját, de főleg az
utolsóba beírtakat (Observationes: "parentes........) leírja, illetve
lefordítsa nekem, ő hogy értelmezi, hogy olvassa.

Ez azért kellene, mert 1 éve hasztalan keresem az apát, aki hol Carolus
Heina, hol pedig Carolus Hajna néven szerepel a gyermekek születésénél. A
megjegyzés rovat - amit nem tudok lefordítani, elolvasni sem - hátha ad
valami támpontot. A faber mens.-et sem tudom, milyen foglalkozás, a
keresztszülők neveit sem tudom rendesen elolvasni. Mint azt mindenki tudja,
sokszor egy egészen kis részlet is elindíthat a találat útján.

Nagyon szépen köszönöm: Erzsébet