[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jan. 12., K, 16:57:21 CET

Kedves Erzsébet!
Én úgy látom, hogy a "Parentes..."szel kezdődő megjegyzés nem a 42., hanem
a 43. tételre, Francisca-ra vonatkozik.
Carolus Heina foglalkozása valamilyen mesterember, kézműves.
A keresztapa Joannes Longauer. A keresztanya vezetékneve talán Horváth, az
r és a v összecsúszásával.
Üdv,
Anna

Erzsébet Aranyos <ae.gyongyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 12.,