[Csaladtortenet 2] myHeritage

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Jan. 15., P, 16:14:16 CET

A hó elején befizettem a myHeritage legkisebb díjcsomagjára. Erről
képernyő képet rögzítettem.

Közben egy levélben felszólítottak, hogy fizessem be a legmagasabb
díjcsomagot.

Válaszul megírtam, hogy nyugdíjas vagyok, és az összeg túl nagy számomra.

Ezek után kaptam egy levelet, hogy a családfám túllépte a 2500-at, és
ezért zárolták (!) a fiókomat.

Hajlandó lennék a különbözetet kifizetni a középső díjcsomagra, de ennek
nem tudom a módját.

Kinek írjak? magyarul, vagy angolul?  Úgy tudom, e lista tagjai közül
többen végigjárták ezt az utat.

Kinek sikerült?  Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása