[Csaladtortenet 2] olvasási_segitség

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Júl. 4., V, 17:54:36 CEST

Az én olvasatomban a keresztapa Mathias Gallvicz. A település pedig Lőven
(vagy Löven, 1710-ben nem tettek különbséget rövid és hosszú ő között), az
oda valósiak Lővensesnek (a pap) és Lővensisnek (a többiek) írva. A többi
ugyanaz, mint a felettem szólók.
NJ

Éva Bausz-Marton <bauszgyorgyne at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. júl.
4., V, 16:06):