[Csaladtortenet 2] Orbán család

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Júl. 8., Cs, 03:57:55 CEST

Kedves Sándor!
Anyakönyvi KIVONATOT csak a családnál taláhatsz, mert azt adják oda az
érdekelt félnek. 1932-es születési anyakönyvi BEJEGYZÉST a védelmi idő
miatt 2063-ig nem lehet kutatni sehol.
A kért házassági anyakönyvi bejegyzés a MACSE adatbázisában is ott van:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-99QF-39JX
Üdv,
Anna

Kóbori Kovács Sándor <kobi68 at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2021. júl.