[Csaladtortenet 2] Tóba, Magyarcsernye

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2021. Júl. 8., Cs, 05:09:25 CEST

Kedves Kutatótársak,
Az egykoron Torontál vármegyéhez tartozó Tóba (Magyarcsernye község) helységben születtek apai felmenőimről sajnos egyenlőre nem találtam hozzáférhető adatbázist. A XIX. század utolsó tizede lenne számomra érdekes.
Sajnos hiába próbáltam felvenni a kapcsolatot a helybeli egyházi hivatallal, kérésemre nem válaszoltak, pedig a Nagybecskereki Püspökség levéltárában (weboldaluk szerint) megtalálhatók a digitalizált anyakönyvi kivonatok (1894-1914).
Van-e ötletetek, merre, tovább? A helybeli, személyesen elvégzendő kutatásra egyenlőre nincs lehetőségem.
Köszönettel,
Burian Felicián