[Csaladtortenet 2] Tóba, Magyarcsernye

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannag at icloud.com
2021. Júl. 8., Cs, 10:05:25 CEST

Kedves Felicián,

Nekem egy ottani családkutató egy beírást keresett meg Magyar-Czernya település, Torontál megye 1860 évből. Nem tudom -e ugyan az a hely, de biztos az a régió. Aztán másról volt kapcsolat Újvidéki levéltárral, és próbáltak segíteni. De mivel nincs pontos infóm mit keresni, nem sikerült. Pár napon belül válaszoltak angolul, és mintha van lehetőség magyarul is nekik kapcsolatot. Nagybecskerek levéltárral is volt kapcsolat de ha jól emlékszem Magyar-czernya nincs náluk (az évek amiket keresem).

Kedves üdvözlet
Zsuzsanna