[Csaladtortenet 2] Demeter/Dömötör család

Marót János marot.janos at gmail.com
2021. Júl. 9., P, 12:05:23 CEST

Kedves Kutatótársak!

Demeter György 1869.09.24-én született Nagydoboson. (Szülők: Demeter
Antal és Kozák Rozália) Keresztapa: Desőfy János.
Dömötör Julianna 1869.12.27-én született Pusztadoboson. (Kb. 15km
Nagydobostól...) Apja neve: Dömötör Antal, anyja: Kozák Rozália.
Keresztapa: Desefy János.
Azt tudom, hogy biológiailag képtelenség feltételezni, hogy ők testvérek.
Egy egymástól pár kilométerre lévő aprócska falu esetén létezhet ekkora
véletlen, hogy azonos nevű szülőktől születik gyerek és még a keresztapa
neve is megegyezik?
Vagy lehet egy másik magyarázat?
A születési anyakönyveket mellékelem. Mindkettő ide vonatkozó bejegyzést
ponttal jelöltem. (Demeter György az oldalon az első, míg Julianna
alulról a 3.
Előre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel: Marót János