[Csaladtortenet 2] Demeter/Dömötör család

Babcsányi István babciani at gmail.com
2021. Júl. 9., P, 14:32:07 CEST

Kedves János!

Nagyon figyelmesen áttanulmányozva a bejegyzéseket (ha már kutat az
ember,erősen ajánlott...), lesz ott még más egyezés is.
Szerintem a keresztanya (Lengyel Ilona - Lengyel Jolán) is azonos.
A pusztadobosi anyakönyv szerint a szülők lakhelye szintén Nagydobos.
Egyedül az apa vallása tér el egyik helyen rc, másiknál gk., de ez még
hibahatáron belüli.
Biztos hogy ugyanaz a házaspár, ekkora véletlen nincs.
A pusztadobosi bejegyzésben mintha az anya lett volna először beírva, és
csak utána fölé biggyesztve az apa neve.
Arra tudok gondolni, hogy egy korábban született, addig meg sem keresztelt,
"rejtegetett", szégyellt törvénytelen gyereket legalizáltak így a szomszéfód
faluban, mintha akkor született volna.

Üdv

Babcsányi I.