[Csaladtortenet 2] világcsaládfa?

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2021. Júl. 15., Cs, 21:29:14 CEST

Kedves László!

Szerintem egyetértünk.
És a cél is ez, amit leírtál.
Ha más cél világlott ki, vagy kerítéseket akartam volna szabni, akkor nem
tudtam eléggé átadni, amit írni szerettem volna. :)

Azt akartam sugallni, hogy a fát egy értelmes kereten belül érdemes
bővíteni, mondjuk nem ugrunk benne 300 km-t és ott is képezünk egy gócot.
Ez az értelmes keret pont az, amit tökéletesen fogalmazva leírtál.
Vagyis a saját lineális kutatásunk következő lépcsője vagy a szomszédnak,
barátnak kutatás,
vagy a településünk feldolgozása.

De mindenki családfázzon úgy, ahogy neki jólesik. Én is ingázok sokszor.
Elvégre ez egy hobbi.

üdv: Előd