[Csaladtortenet 2] [MACSE: 24061] FS családfa építés - így ne!

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2021. Júl. 16., P, 20:48:32 CEST

Kedves Feri!
Kijavitottam. Az igaz, nem en irtam a plussz dolgokat. Sajnos sokan nem ertik, hogy mit kell csinalni a javitasoknal. Sokan az egesz sort zolddel kijelolik, holott csakis a hibas szot kell kijelolni..
Sajnos meg az indexelok is olyan bakikat csinalnak, hogy nehez a javitasuk, ami nem csak egy szemely adatainak javitasa, hanem van ahol 5 oldalt kell javitani. Az apat a kovetkezo sorbol indexelte, es nem vette eszre a hibajat az elso oldal utan sem.
Udv. Marcsi.