[Csaladtortenet 2] FamilySearch kérdés: élő profilok összevonása

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Júl. 28., Sze, 10:43:27 CEST

Erről jut eszembe,. hogy a legtöbb szoftver alkalmatlan a rokonsági fok
kijelzésére. Pontosabban: nincs olyan keresőasblak, amelyben kérni lehet
a harmad-unokatestvérek kijelzését. Ennek következménye, hogy
feleslegesen sok ágat kapcsoltam a családfámhoz; abban a reményben, hogy
ez lehetőséget ad eddig ismeretlen rokonok felderítésében.  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása