[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérés

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Júl. 31., Szo, 17:33:04 CEST

Nem tudom, én keresztelésnél történt helyettesítéssel még nem találkoztam.
(Házasságkötésnél szokták a vőlegény távollétében is megtartani az esküvőt,
ha az épp katona volt.) A loco jelentése szerintem nem "helyett", hanem
"hely". A cuius és az eius pedig vonatkozó névmások, lásd: Cuius regio,
eius religio = akié a föld, azé a vallás.
NJ

Bagonyi Zsuzsa <bagonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. júl. 29., Cs,
16:44):