[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Júl. 31., Szo, 19:40:28 CEST

Keresztszülőknél elég sokszor találkoztam már helyettesítéssel. Most
így hirtelen nem találok egyet se latinul, de úgy tudom, hogy helyes
fogalmazás a _cuius loco_ "az ő helyében".

Református anyakönyvben, tehát magyarul, Kossuth Lajos egyik húga:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939K-R37Y-48 (jobb oldalt
fent).

Bécsi anyakönyvben, félig magyarul, félig németül, az idősebbik
Szent-Györgyi Albert:
https://data.matricula-online.eu/de/oesterreich/wien-evang-dioezese-HB/wien-innere-stadt-reformierte-stadtkirche/TFB03/?pg=4
(középső bejegyzés).

Református anyakönyvben, másik Szent-Györgyi rokon:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9392-9XCT-W (októberi
bejegyzés).

Juli
/\ /\