[Csaladtortenet 2] érdekes bejegyzés

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Jún. 2., Sze, 09:53:49 CEST

Nézzétek meg ezt is, egy elolvasást megér! Én csak pletykás lelkésznek
hívom az atyafit, de úgy is lehet fogalmazni, hogy kellőképpen pontosította
Nagypirit (Veszprém megye) első lelkészének és feleségének életútját.
Figyelem, a jobb oldal közepén kezdődő bejegyzés a másik oldalon is
folytatódik! :-)
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939K-RQ3D-6?i=13&cc=1858355
NJ

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jún. 2.,