[Csaladtortenet 2] érdekes bejegyzés

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2021. Jún. 8., K, 09:52:42 CEST

Kedves Balázs!

Én mint kompetens tudok választ adni a nyúlajakra.
A magzati ferjlődés hatodik hónap végén még nem fejlődik ki teljesen,
én hatodik hónap végén születtem, számos születési, fejlődési
rendellenességgel.
Most, 47 évesen is küzdök az emberek hülyeségeivel miatta, van hogy naponta.
Sajnos egy bélyeg lesz egész életre.

Gyerekek első kérdése, miért ilyen a szám?
Kisebb gyerekek még nem tudják kérdezni, mutogatnak.
Fiatalok elmennek mellettem az utcán: Egyik kérdi a másiktól: Láttad?
Tudnám még sorolni. Anno iskolában, szakmunkásképzőben, munkahelyen
sokat bántottak miatta.

Mikor rokkantnyugdíjas lettem 1995-ben elkezdtem családfázni.
A levéltárban, könyvtárban nem bántott senki. Csend, béke, és nyugalom
vett körül.

Üdv, Zsolt!

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.
jún. 2., Sze, 8:26):