[Csaladtortenet 2] FS TOOLS?

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2021. Jún. 5., Szo, 23:15:19 CEST

Kedves Erik!

Ha az eredeti tulajdonosa nem tiltotta le, akkor a mormonok Családtörténeti központjaiban előzetes egyeztetés után személyesen megnézhetők:
https://www.familysearch.org/help/
A "Célzott keresés" mezőbe beírod az országot, kidobja a térképet, ahol a kék logókra kattintva előjönnek az elérhetőségek.
(Bocsi, csak azért írtam le ilyen részletesen, hátha van, akinek ez nem ennyire egyértelmű.)

Én még nem próbáltam filmet így kikérni, tehát tapasztalatom nincs (pl. átfutási idő).

Üdv, Sanyi