[Csaladtortenet 2] FS TOOLS?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Jún. 5., Szo, 23:20:06 CEST

Kedves Sanyi,

Filmet már nem szállítanak ki vagy 3 éve.
Ami "alapból" ott van/volt és nem került vissza SLC-be vagy a németországi
filmraktárba, az kutatható.

Tudtommal a családtörténeti központokban is csak az a "tiltott" film érhető
el *digitálisan*, aminél külön jelzik, hogy az csak az egyház
családtörténeti központjaiban tekinthető meg. Aminél nincs ilyen jelzés, az
még ott sem, arra várni kell.

Üdv
Krisztián

Jóna Sándor <jona at jonafamily.eu> ezt írta (időpont: 2021. jún. 5., Szo,