[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: érdekes bejegyzés

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2021. Jún. 9., Sze, 11:18:58 CEST

Kedves Lista!

Dunabogdányban vagy gyakoribb volt a gyermekek valamilyen fejlődési
rendellenességgel születése, vagy talán inkább a pap volt nagyon
lelkiismeretes, avagy tudós beállítottságú és feljegyzett minden ilyen
esetet. Két újabb érdekesség onnan:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-N373-H?cc=1743180&cat=248252
(81-es bejegyzés)
"a bába állítása után e magzatnak alsótestrészei csodaszülött alakuak és
majdnem disznóhoz hasonlók voltak"

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-N3QK-X?i=257&cc=1743180&cat=248252
(40-es bejegyzés)
"ezen magzatnak a fején egy igen csúnya kinövés volt, mely nagyobb volt
mint maga a gyermek feje"

Balázs

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. jún. 9., Sze,
9:18):