[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: érdekes bejegyzés

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2021. Jún. 9., Sze, 14:21:13 CEST

Kedves Lista!

És valóban, újabb fejlődési rendellenesség Dunabogdányból:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-N33V-6?i=294&cc=1743180&cat=248252
(76-os bejegyzés)

Érdekes lenne ezeket a bejegyzéseket egy orvosnak is látni és mai
diagnózist felállítani a leírtak alapján.

Üdv,
Balázs

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jún.
9., Sze, 11:18):