[Csaladtortenet 2] GenoPro nem tud magyarul exportálni?

Ádám Zoltán adam.zoltann at gmail.com
2021. Jún. 11., P, 19:18:52 CEST

T. Lista lakók!

10 éve használom a GenoPro különböző magyar nyelvű  verzióit, az asztali
gépemen.
Most úgy éreztem, eljött az ideje, hogy próbaképpen - és a rokonokkal való
könnyebb egyeztetés céljából - feltegyem a családfát (és az ágacskákat) a
netre.
Nagyon megtréfált. Figyelmetlen voltam, nem vettem észre, hogy csak az
asztali gépen futó alapprogram (Geno Pro 2020; 3.1.0.0) tud magyarul! Ha az
anyagot a Gedprom report generátorral felteszem a netre, oda már angolul
pakolja fel.
Előáll az a faramuci helyzet, hogy a neten az anyag egy része angolul,
másik része magyarul jelenik meg.
Ez a keveredés roppant zavaró.
Nem tudtok segíteni? Honnan lehetne megszerezni a magyar nyelvű template
lapokat?
Így szégyellem feltenni...
Az összes szöveg, megjegyzés magyarul íródott, mert eszembe sem jutott,
hogy a netes prg nem tud magyarul!
(Elnézést, de a fórumon nem találtam evvel kapcsolatos levelezést. Vagy
vaksi vagyok?)

Nagyon várom a segítséget!
Köszönettel és üdvözlettel:
Ádám Zoltán