[Csaladtortenet 2] Fwd: GenoPro nem tud magyarul exportálni?

Ádám Zoltán adam.zoltann at gmail.com
2021. Jún. 13., V, 07:32:44 CEST

Tisztelt lista!

Köszönöm a gyors válaszokat, de nem oldódott meg a kérdés.
A  program "lelke" angol. A személyekhez kötött megjegyzéseim viszont
magyarul íródtak.
A nyelv-választási lehetőség tulajdonképpen csak az asztali gépen futó
program menüinek, a parancsainak, ablakainak átírását jelenti. A netre
felkerülő anyagban ezek - az asztali gépen futó program nyelvétől
függetlenül - már mind angolul jelennek meg.
Magyarított skint nem találtam.
Akármivel próbálkozom, a netre feltett program angolul beszél, a
megjegyzéseim viszont értelemszerűen az eredeti beírásnak megfelelően,
magyar nyelven jelennek meg.
A mellékelt képen remélem, jól látszik a problémám. Egy kiragadott példa:
"Death Notes
  - reggel fél hatkor, ..."

Ez a vegyes dolog zavar, de nagyon...
Akárhogy próbálkozom, nem boldogulok. A skin angol - és a program
értelemszerűen evvel operál.
Van valakinek ötlete? Létezik skin magyarítás, csak én nem találtam?
Elrontok valamit?
Nagyon várom a segítséget!
Köszönettel és üdvözlettel:
Ádám Zoltán