[Csaladtortenet 2] Mormon indexelés

Horváth Tibor horvathti at freemail.hu
2021. Jún. 14., H, 11:04:18 CEST

Kedves Listatársak! Én is kíváncsiságból kipróbáltam a "mormon" indexelést. Főleg a technikai megoldásra voltam kíváncsi. Ott kezdődik, hogy területtől függően (jelenleg két budapesti csomag közül lehet választani) 2, vagy 4 filmkockát ad ki a rendszer indexelni. Nem lehet semmit sem választani, csak a csomagot. És ha elkészült az indexelő a az adott 2- vagy 4 filmkockával le tudja adni. És utána, ha kér egy másik csomagot nem a következő kockákat kapja meg, hanem teljesen mást. Például én először kaptam I kerületi 1921-es halottit, majd egy házasságit és harmadikra pedig 1965-ös halottit. Az indexelés maga szerintem egyszerűen kezelhető és jól meg van oldva. A kapott filmkockák továbbadhatóságának kérdését nem értem. Ugyanis jelenleg a bárki számára elérhető tartalmakat lehet indexelni. Ezek elérhetőek szabadon. Ezek az összevissza adatok sem igazán lennének jók semmire sem. Az ellenőrzés pedig sokkal lassabban megy, mint az indexelés náluk is. Gondolom, ha egy csomag elkészül és az ellenőrzők végeznek, akkor kirakják. Üdvözlettel: Horváth Tibor