[Csaladtortenet 2] Feleség származása

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2021. Jún. 20., V, 12:49:28 CEST

Kedves Márta,

Magyarbükkös valóban Fehér (Alsó-Fehér) megye része volt, ma azonban Maros
megyéhez tartozik.
Elsőként a közeli Ludas (Marosludas) ref. parókiáján érdeklődnék,
lehetséges, hogy ott őriznek régebbi anyakönyvet.
Magyarbükkösre ún. beszolgáló lelkipásztor jár ki, valószínűleg Ludasról
(esetleg Marosvásárhelyről).
üdv
Czellecz Zoltán